1974-1979

5Ütközésszimulátor. A MB még mindig egyike azon autogyártóknak, akik az összes töréstesztet épületen belül hajtják végre.

5 5Elektromos, lineáris motor használatával gyorsítják fel a motort ami, az autót 100 méteren át hajtja. Azért választották ezt a rendszert mert, ez az eljárás igényli a legkisebb távolságot.
Az ütköztető szimulátor a világ egyik legjobb szerkezete. Az üléseket, a kanyarodást, a műszerfalat stb. egyszerre lehet tesztelni. 
A Daimler-Benz azért fejlesztette ki ezt a szerkezetet, hogy pontosan lehessen reprodukálni egy baleset következményeit.

5 Ahogy az idő telt, a kábelek egyre vékonyabbá váltak. A kifejlődött rendszer lehetővé tette 4 v. akár 10-szer több adat továbbítását. Képesek voltak az egész balesetet szalagon tárolni késöbbi felhasználás céljából. A kép a Mercedes-Benz informatikai központját mutatja.
5 A következő fénykép egy 200-as (W115) Mercedes-t ábrázol. Éppen frontálisan ütköztetik az akadállyal. Az eredmények azt mutattták, hogy a biztonsági cella még fejlesztésrew szorul.

 

5 Egy 16 tonnás Mercedes teherautónak ütköztetnek egy 450 SE-t . A védelmi rendszer hatásosságánalk tesztelésére.

 

5Sokféle oldalirányú ütközési teszt eket végeztek el különböző konbinációkban.

 

5A tesztek utáni azonnali értékelés mindig lényeges elemét jelentette a fejlesztési munkának.

 

5A biztonsági, összecsukló kormányoszlop szabadalma.

Ezek a fényképek azt mutatják, hogyan sikerült kifejleszteni a biztonságos autót.

5
1

4

2

5

3

5

4

A passzív biztonsági eszközök története (MB.) 1979-ig:

1939-1959

1959-1964

1974-1979

 

MBVK